Kurumsala geçiş için aşağıdaki belgeleri ve bilgiyi tarafımıza ulaştırmanız gerekmektedir. Devri Beyan Formu ve Sözleşmenin güncel halleri aşağıda yüklüdür.
- Devir Beyan Formu (Hat kimin üzerine ise o kişinin ıslak imzası ile doldurulur)
- Sözleşme (TASSA Üyesi Kabin Ekiplerimizin ıslak imzası ile doldurulur)
Belgeleri ve bilgileri +90 (531) 394 95 11 no’lu telefona WhatsApp mesajı olarak ya da info@tassa.org.tr mail olarak atabilirsiniz .
Her üye kendisi dahil 3 kişi (birinci derece aile yakınları) için kampanyadan faydalanabilir.
Başvuru öncesi dikkat edilecek hususlar;
- Turkcell Kullanıcısı değilseniz öncelikle Turkcell Bireysel bir pakete (faturalı ve taahütsüz bir paket) geçmeniz gerekmektedir. Biz hattınızı kurumsala hattınız ancak Turkcell’den sinyal alıyorsa geçirebiliriz.
- Kurumsala geçiş için hattınıza tanımlı aboneliklerin ve kampanyaların (bekleyen mobil imza aboneliği, cihaz kampanyaları, tek fatura aboneliği, fizy aboneliği vb.) iptal edilmesi gerekmektedir. Başvuru evraklarını gönderdikten sonra 532’yi arayıp hattınıza tanımlı abonelik ve kampanyaları iptal edebilirsiniz. Turkcell eğer hatta tanımlı abonelik ya da kampanya kalmışsa/bulunuyosa bunu iptal talebini geçiş öncesi bildirmektedir.
- Telefonunuz 1 Haziran 2019 sonrası yurt dışından alındı ise; telefon kimim üzerine kayıt edilmişse hattı bu kişinin kimlik bilgileri ile takip etmemiz gerekmektedir. Yurt dışından alınan telefon üyemizden farklı birinin üstüne kayıtlı ise bu bilgiyi kurumsala geçiş sırasında ya da yurtdışından alınan telefonun kaydı sonrasında bu bilgiyi tarafımıza bildirmenizi rica ederiz.
- Kurumsal hatların işlemleri çoğunlukla 532 üzerinden değil de TASSA üzerinden çözülmektedir. Başvuru, Geçiş sonrası teknik ya da operasyonel konular (SİM kart değişiklikleri, iade itirazları, paket değişiklikleri, mobil imza, bireysele geçiş, hat iptali, servis tanımlanması vb. gibi talepler) için +90 (531) 394 95 11 nolu telefonu ya da info@tassa.org.tr adresini kullanmanızı rica ederiz.